.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده تیپ طوباس در کرانه باختری به شهادت رسید+ عکس
سه جوان فلسطینی از جمله احمد دراغمه فرمانده تیپ طوباس وابسته به گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی بر اثر گلوله اشغالگران به شهادت رسیدند.
فرمانده تیپ طوباس در کرانه باختری به شهادت رسید+ عکس

در اردوگاه الفارعه، نیروهای اشغالگر شهروندان فلسطینی را با گلوله‌های واقعی هدف قرار دادند که منجر به شهادت یک فلسطینی شد و از رسیدن تیم‌های هلال احمر و انتقال او به بیمارستان جلوگیری شد، همچنین درگیری‌هایی در جریان یورش نیروهای اشغالگر به شهر طوباس رخ داد که منجر به شهادت یک فلسطینی دیگر شد.

 

همچنین مردم شهر طوباس بامداد سه شنبه پیکر شهید احمد دراغمه فرمانده تیپ طوباس که در جریان درگیری‌ها در اردوگاه الفارعه در حوالی طوباس بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر به شهادت رسید، تشییع کردند.

 

۳ فلسطینی از جمله فرمانده تیپ طوباس در کرانه باختری به شهادت رسیدند

 

   

 

شهید دراغمه

 

منابع هلال احمر نیز گزارش دادند که فرمانده تیپ طوباس وابسته به گردان‌های القدس احمد دراغمه، اسامه جبر الزلط و محمد سمیح بیادسه به شهادت رسیدند و سه نفر دیگر بر اثر اصابت گلوله‌های اشغالگران در اردوگاه الفارعه زخمی شدند.

 

۳ فلسطینی از جمله فرمانده تیپ طوباس در کرانه باختری به شهادت رسیدند

 

   

 

شهید بیادسه

 

خبرنگار الجزیره گفته بود که نیروهای اشغالگر به شهر طوباس یورش بردند و با ده‌ها خودرو و سه بولدوزر به حفاری و تخریب زیرساخت‌ها، جاده‌ها و خانه‌ها پرداختند و سپس از آن عقب نشینی کردند. نیروهای اشغالگر به بهانه جستجوی افراد تحت تعقیب به منازل در طوباس یورش بردند.

 

یورش‌ها و دستگیری‌های صهیونیست‌ها از نخستین ساعات سه شنبه شب در شهرهای کرانه باختری اشغالی ادامه داشت.

 

این خبرنگار گفت: نیروهای اشغالگر با تقویت تعدادی خودرو به شهر یطا و منطقه سنجر در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری یورش بردند و همچنین به مناطق مختلف شهر نابلس از جمله روستای بیت فوریک، در شرق شهر یورش بردند و یک اسیر آزاد شده را که پس از نفوذ یگان‌های ویژه در نابلس مجروح شده بود، دستگیر کردند. نیروهای اشغالگر همچنین به شهر بیت ریما در رام الله یورش بردند، به یک ساختمان مسکونی در محله الطیره در استان مرکزی رام الله حمله کردند و به شهر جبا در جنین نیز یورش بردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.